jueves, 4 de abril de 2013

Cobre e coiro - Black Leather and Copper

Coiro negro e cobre con pátina de lume. Brincos, pulseira, colgante. Lembrades esta entrada na que falabamos dos cambios de cor que o lume fai no cobre?  Pois aquí tendes máis aplicacións daquelas rosetas, neste caso, cun estilo máis informal grazas ao coiro. Cursi e cool, duro e brando, negro e rosa... que máis se pode pedir ;) ? Moitísimas grazas por nos visitar, moi especialmente aos que nos deixades unhas palabras, sodes fantásticos!








Black leather and copper with fire patina. Earrings, bracelet, pendant. Do you remember this post about the fire patinas on copper? Here you have more applications of those rosettes, here with a more informal style thanks to the leather. Cheesy and cool, hard and soft, black and pink... Could you ask for more ;) ? Many, many thanks for visiting this page, very especially to those that leave us a word, you are awesome!!!

4 comentarios:

ACBeads dijo...

São peças lindas e modernas. A ideia de escurecer o cobre com o fogo (que fui consultar) é fácil de aplicar - até fiquei com vontade de experimentar. Quem sabe se sou atacada pelo "espírito do mal"?

Asuntos Imaxinarios dijo...

Lol! Ese espítito do mal pode ser moi divertido, e sempre é bo experimentar!!

Andaira dijo...

Ya lo sé cariño, soy fantástica, me lo recuerdo todos los días....qué se le va a hacer?....pero es que comentar preciosidades como éstas, es lo mejor de todo....los pendientes son sencillamente bonitos, el colgante y la pulsera...bonitas, bonitas!!!!! ha quedao un conjunto preciosísimo.....me encanta!!!!!! qué raro, no?
Besitosssss

Anaisa dijo...

Mi reina linda!!que todo y digo todo el conjunto está precioso!!...pero en especial me gustan los pendiente, la pulsera y la gargantilla,....no sé..no sé!...es que me gusta todo, y ya me lo quiero usar!!je!je!...besitos...me gusta todoooooo!!!!...se nota eh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...