sábado, 19 de enero de 2013

Unha de aceiro - A steel one

En Santiago está un día tremendo. Auga, vento, frío... Que mellor que quedar na casa facendo unhas cousas na rede... E dentro desas cousas, está ensinarvos esta pulseira que fixen con arame de aceiro e doas de cristal negro. Fíxenlle tamén uns pequenos pendentes co mesmo motivo, porque básicamente... non podo evitar facer pendentes, é máis, debería deixarme de tonterías e facer só pendentes, que é o que máis me gusta ;). Déixovos coas fotos e vou ver se me meto nun traxe de buzo ou algo e vou dar un paseo no medio desta natureza desatada...





Back to wirework, this time with this nice stainless steel ans black glass beads bracelet, taht has, of course, a pair of little matching earrings. Maybe I should give up all the crap and make only earrings... Oh, I love making earrings, didn't you notice ;)) ? I upload the pics and get ready for a walk under the rain. Have a nice weekend!

2 comentarios:

Andaira dijo...

Antes de nada...ni en traje de buzo me pillas tú hoy a mi por la calle....amos! que locura!!!!

Otra cosa...aunque quieras dedicarte solo a hacer pendientes...no debes de dejar de lado el resto....porque te salen unas piezas excelentes....así que ni se te pase por la cabeza....

Y por último, y no por ello menos importante......ME PIRRRA!!!!!!!!!! el conjuntillo.......nenaaaa!!!!!!
me rechifla...lo encuentro moníííísimo de la muerte.....me gusta, me gusta y me gusta.....
ea! pa'que te enteres.....

Besitos guapi

ili teksas dijo...

Y no dejas de sorprenderme :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...