jueves, 11 de julio de 2013

Os brincos de A. - A's Copper Earrings

Estes brincos son agora de A., unha querida amiga. Como ela, son uns verdadeiros superviventes. Cóntovos a historia: hai uns meses, mentres participabamos nalgunha mostra de artesanía, non sei exactamente onde ou cando, un dos pendentes caeu ao chan. Debeu pasar alí unhas cantas horas, e cando o topamos, estaba pisado, medio dobrado, coa pedra raiada... Tomei como algo persoal devolvelo ao seu estado orixinal, porque fora o meu descoido o que o deixara tan mal parado. Así que o desfixen,  endereitei a lámina de cobre, soldei de novo, patinei e pulín. Creo que quedaron case perfectos, de feito... Dades adiviñado cal dous dous foi o que caeu? 










These earrings belong now to A., a dear friend. Just like she, the earrings are truly survivors. I'll tell you the history: while we took part on some craft show (can't remember where or when) one of the earrings fell on the ground. When we found it, probably some hours later,  it was bent and trod on... I took it personally to return it to his original state, because my oversight caused the damages. So I started to straighten the copper sheet, desoldered and soldered again, patinated and polished. I think that they end up almost perfect, in fact... Could you guess which one was the one that fell to the ground?

3 comentarios:

Anaisa dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anaisa dijo...

Perdón corazón! es que como siempre yo me como algunas letras, es cuando no uso las gafas (lentes)!je!je...hay una edad en que ya no hay que quitarselos verdad!je!je...!Hola mi reina! mira que ni parece que sufrio algun accidente!...te quedaron bellos ya me imagino la cara de felicidad de tu amiga al ver otra vez sus pendientes intactos...no me extraña si tu eres un lujo de artesana lo que tocas te queda precioso! no me canso de ver tus trabajos es un gusto visitar tu casa...
besitos y abrazos viajando al sur!!y mi cariño sincero!!!

Andaira dijo...

Hola guapetona! casi que todavía me estoy poniendo al día después de 3 meses en las que no he andado por aquí....y me digo....va todo bien?

Simplemente te envío un besazo, vale?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...