martes, 2 de octubre de 2012

De pulseiras e resortes - About bracelets and coils

Xa había tempo que non subía pulseiras. Nótase que son pendentes o que máis me gusta facer? E é raro, porque sempre hai que facer dous... Con todo, esa miña preferencia tamén ten a súa razón de ser. Os brincos, ao non ir apoiados en nada, permiten unhas posibilidades de creación máis amplas, nas que se pode xogar máis co movemento da peza e coa dimensionalidade. Pero ás veces, as pulseiras tamén poden ser entretidas de facer, e estas que vos ensino hoxe e que xa fixen un tempo atrás, teñen algo que eu adoro: resortes. A de cousas no mundo que se impulsan con resortes... Neste caso, a idea era como facer para complicalos e reelaboralos. E aquí está o resultado montado sobre coiro: resortes, resortes "resorteados", resortes perfilados... Por que imos facer as cousas sinxelas, se podemos complicarnos a vida un pouco?









 It has been a while since I posted here the last bracelets. Have you ever noticed that I love making earrings? Althoug you must make two of them, they allow you a lot of posibilities. But occasionally, bracelets can also be fun. And the bracelets I am showing here today have something that I love: coils. And why should you keep it simple when you can complicate it a little more? Here they are, coils, coiled coils, outlined coils... Thanks for stopping by!

4 comentarios:

The Magic's World dijo...

Que preciosidad!!! Son super bonitas y elegantes! Me encantan guapa!
Un miauuuuuuubesito artista!

NaranjitaVerde dijo...

a min tamen me gusta facer pulseras :) Creo que se nota xa que so fago eso jajaja Encantanme estas pulseras son super bonitas e resortadas jaajaj Sigue complicandote que che sae moi ben

ili teksas dijo...

me dejáis sin palabras...precioso!

magic capeton dijo...

mágicas, arte en tus manos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...