lunes, 30 de mayo de 2011

BÁSICOS DAS TRAMAS DE MALLA

I: FACER ELOS

O primeiro que se precisa para facer cadeas ou tramas de malla, son elos. Pódense mercar feitos, pero é difícil atopalos sempre no material que un quere, no grosor axeitado e nos distintos grosores que conveñan. A solución é facelos un mesmo. Para cortalos pódense usar varios métodos, pero o máis común é facelo cun alicate de corte, e como mellor quedan é cortándoos dun en un, que é o que imos explicar a continuación.

Lo primero que se necesita para hacer una cadena o trama de malla, son anillas. Se pueden comprar hechas, pero a veces es difícil encontrarlas del material, el diámetro o el grosor que buscamos. La solución es hacerlas uno mismo. Hay distintos métodos para cortarlas, pero lo más normal es hacerlo con un alicate de corte. Para que queden bien, conviene cortarlas de una en una, que es lo que explicaremos a continuación. Para empezar necesitamos: un alambre, un tubo de cualquier material sólido y unos alicates de corte.


Para comezar precisamos: arame, un tubo de calquera material sólido e uns alicates de corte.

1- O primeiro paso é enrolar o arame no obxecto cilíndrico ou tubo e facer un resorte.
Empezamos enrollando el alambre en un tubo para hacer un muelle.






2. Sácase o resorte do tubo e ábrese un pouquechiño coa man tirando dende os extremos, para conseguir que as voltas se separen aproximadamente 1mm (facemos isto para que sexa máis fácil cortar os elos e para non deixar marcas coa punta do alicate na volta de enriba ao facer o corte).
Sacamos el muelle del tubo y lo abrimos un poquito tirando de los extremos con cuidado, para conseguir que nos quede una pequeña separación entre las vueltas (aproximadamente 1 mm es suficiente). Hacemos esto por dos razones: que sea más fácil cortar las anillas y que no hagamos marcas en la vuelta siguiente del muelle.





3. Antes de cortar o primeiro elo, convén recordar que os alicates deixan unha sección diferente a cada un dos lados do corte realizado. Se cortamos á metade un arame un pouco gordo, veremos que os bordes que quedan nos dous anacos resultantes son distintos: o que se corresponde coa cara máis plana do alicate é recto, o outro, oblicuo. Hai que ter isto en conta porque nos interesa acadar os cortes máis rectos posibles e obter uns elos ben rematados. Polo tanto, faremos os cortes sempre coa cara plana do alicate cara ao que vai ser o elo.

Antes de cortar la primera anilla, conviene recordar que los alicates dejan una sección diferente a cada uno de los lados del corte: si cortamos a la mitad un alambre un poco grueso, veremos que los bordes de cada uno de los trozos resultantes son diferentes: recto, el realizado por la cara más plana del alicate, y oblicuo el otro. Es importante tener esto en cuenta porque nos interesa conseguir los bordes más rectos posibles y tener así anillas bien rematadas. Por lo tanto, haremos los cortes siempre con la cara plana del alicate hacia lo que será la anilla.




4. Seguimos a cortar os elos do mesmo xeito, tendo en conta que de cada vez vainos quedar no extremo do resorte un corte oblicuo, polo que convén facer un pequeno corte co lado recto cara ao elo (1-2mm) e eliminar o borde oblicuo. Quero insistir en que compensa cortar coidadosamente os elos, pois a calidade do corte dos elos é o que nos vai dar a calidade das cadeas que fagamos con eles.

Continuamos cortando las siguientes anillas, teniendo en cuenta que como en la punta del muelle nos va a quedar un borde oblicuo, es mejor hacer un pequeño corte (1-2 mm) para dejar siempre un extremo recto en la anilla.






Outro día máis!!!

3 comentarios:

NaranjitaVerde dijo...

que interesante!!! asi si que parece facil facer as anillas perfectas!!! eu como de eso uso pouco xa as compro listas jejejej un tutorial moi bo e ben explicado!!!

criss dijo...

Una idea genial para hacer anillas, en joyería las llamamos asas.

Me gusta tu blog, un placer haberte conocido.
Muchas gracias por tu comentario en el mío.
Besos.

Cositas Nuestras dijo...

Muy interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...