domingo, 11 de noviembre de 2012

Aviso fóra de tema - Off Topic

Esta é unha entrada fóra do tema, unha cuestión de orde, máis ben ;). O caso é que Mozilla e mais eu tivemos este fin de semana uns pequenos desacordos, e vinme obrigada a desinstalalo, borrar cookies, marcadores, historial e... todo o resto... Con isto, evidentemente, busqueime un bonito enredo para a tarde do sábado, no intento de reconstruír toda esa rede de ligazóns coa que tanto desfrutaba. Un lío de tamaño considerable ;) E conseguín lembrarme de bastantes páxinas, que conste, pero nin moitísimo menos de todas. A ver como atopo eu de novo esas páxinas en ruso ou xaponés, a ver como fago para lembrarme de que me gustaban moito cousas das que non me lembro...


A miña mesa feita un lío mentres preparo as cousas para sacar unhas fotos
My messy table before taking some pictures

O caso é que aínda me vai levar un tempo volver compoñer a árbore de marcadores. E por que vos conto todo isto? Porque moitas das páxinas que visito habitualmente son de xente que tamén me visita a min. Coas que sigo non hai problema, pero creo que me faltan moitas... Por iso que ides ter que perdoar se vos perdo, e se me queredes deixar un comentario aquí, aínda que sexa breve, seredes máis que benvidos e serame máis fácil atoparvos de novo...

Off topic post: I have had some disagreements with Mozilla this weekend and have uninstalled the hole thing. As a consequence I have lost my most beloved net of favourite links. I managed to remember some pages that I loved, but none all of them, of course. Trying to find my good old links through google is a piece of work... Everything is quite a mess... So, if you want lo leave a word here, it would be much easier for my to find you again and to keep in touch with your amazing contributions all around the world... Hope to visit all of you again soon!

3 comentarios:

NaranjitaVerde dijo...

jajjja pois de min non te vas librar nin querendo jajja que che vou aparecer pola facebook cando menos o esperes :) Espero que teñas sorte e atopes todas as tuas paxinas favoritas E un asco cando pasan estas cousas Animos

Andaira dijo...

Hola cariño...siento esa pérdida....que es una auténtica put....porque guardamo, guardamos y mira después lo que pasa...lo único que te puedo ofrecer es mi blog de esquemas. Como que hay mucho recuadro con imagen, seguro que alguno será de tu interés, también hay una pestaña donde dice "página con esquemas" seguramente algo encontrarás de lo que ya tenías...y si no ir directamente a mi Pinterest....seguroq ue más de una imagen te suena...Oye....esos pendientitos que tienes por aquí, son monísimos.....que lo sepas...
Bueno, el blog de los esquemas es éste http://tecnicasesquemasytutoriales.blogspot.com.es/
y mi mi Pinterest, bueno, ya sabes cuál es, porque creo que llegué a tí a través de él....pero por si acaso http://pinterest.com/andaira/
Pues nada reina....a recopilar páginas de nuevo....

Singoalla dijo...

Esto significa que tengo el honor de estar en tu memoria de blogs!!!Espero que vuelvas por que me gusta mucho tus visitas. Tienen contenido. Gracias por tus consejos y recomendaciones en la ultima visita por lo de las fotos. Es un tema que me cuesta y me resulta dificil sacar el tiempo para "estudiar" y aprender los programas. Pero estoy en ello y disfruto experimentando!

Un abrazo fuerte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...